Media apžvalga ir įžvalgos karantino periodu Lietuvoje, JAV ir Kinijoje

Lietuvos karantino periodo žiniasklaidos apžvalga su rekomendacijomis iš pasaulio patirčių, kur karantinas vyko (Kinija) arba tebevyksta (JAV).

Esminiai faktai iš apžvalgos:

  • Pasaulinių influencerių komunikacijos ir žmonių palaikymas JAV karantino metu.
  • Praeitą savaitę komercinių TV kanalų pasiekiamumas (Reach) padidėjo +5% (praleidžiamas laikas +15%. 2 val 37 min.) lyginant su vasario mėn.
  • TV reklamos apimtys mažėjo -13%, nes karantino periodu TV kanalai papildomai motyvuoja reklamdavius +10-15% TV reitingų prie perkamo kiekio.
  • Vietiniuose portaluose pasiekiamumas augo 24%, o praleidžiamas laikas +33%.
  • Radijo gross investicijos (03.16-31 d.) vs. Vasario mėn. mažėjo -34%.
  • Kinijoje pasibaigus karantinui jau veikia 98,6% visų gamyklų ir į darbus grįžo 90% darbuotojų.

Visą apžvalgą galite pamatyti čia.