Lietuvos, Latvijos ir Estijos media apžvalga karantino periodu

Dalinamės Lietuvos, Latvijos ir Estijos karantino periodo žiniasklaidos apžvalga.

Esminiai apibendrinantys akcentai (Latvijoj ir Estijoj karantino priemonės buvo įvedamos vėliau ir ne tokios griežtos kaip Lietuvoje, todėl šis periodas turėjo mažiau poveikio LV ir EE reklamos aktyvumams nei Lietuvoje):

Statistikos Lietuva Latvija Estija
TV pasiekiamumas 0% * -4% +1%
Vietinių portalų pasiekiamumas +3% -0,6% 0%
TV reklamos aktyvumai -3% ** +5,6% +4,7%
* įprastai dėl TV sezoninio žiūrimumo pokyčio pasiekiamumas nukrisdavo 2-3% (balandis vs vasaris)
** jeigu minusuoti bonus reitingus karantino metu, tai reklamos aktyvumai mažėjo 15,6% (2020 w12-15 vs 2019 w12-15)

Intensyviai stebime bei darbuojamės, kad kartu su Jumis rastume tinkamiausias rekomendacijas/ sprendimus skirtingiems verslam bei sektoriam.

Gero skaitymo!