Reklamos apimtys augo 5,1 proc.

2015 m. pirmuosius 5 mėnesius, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, labiausiai sumažėjo reklamos užsakymų internete, o didžiausias augimas – 2,6 karto – fiksuotas kino reklamos rinkoje, praneša UAB TNS LT.

2015 m. pirmuosius 5 mėnesius reklamos apimtys buvo 5,1% didesnės nei 2014 m. tuo pačiu laikotarpiu.

Mažino išlaidas reklamai

Beveik 70% mažesnius biudžetus šiemet, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, reklamai skyrė mobiliojo ryšio operatoriai. 34% smuktelėjo investicijos į mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių reklamą.

Šiais metais reklamos pinigus 67% sumažino „Bitė“, tačiau „Omnitel“ ir „Tele2“ vis dar išliko didžiausių Lietuvos raklamdavių dešimtuke.

„Švyturys-Utenos alus“ savo išlaidas reklamai sumažino 51%, „Henkel“ – 39%.

 

Plačiau: http://vz.lt/article/2015/7/8/reklamos-uzsakovai-is-interneto-patrauke-i-kina#ixzz3fN57l3KO